Απόπειρα καταγραφής συναισθημάτων και σκέψεων σε έμμετρο λόγο.

Πέμπτη, 8 Σεπτεμβρίου 2016

Τα τσιγάρα


Εμένα τα τσιγάρα μου
μέσα μου μπαινοβγαίνουν
με τον καπνό τους τον ζεστό
το στήθος μου θερμαίνουν.

Εμένα τα τσιγάρα μου
ένα κενό γεμίζουν
αυτό που άφησες εσύ
με τη μεγάλη σου φυγή
και σε αντισταθμίζουν.

Τέλειωσαν τα τσιγάρα μου
και μου ήρθε αναστάτωση
ποιος ψάχνει για περίπτερο
μες το βαθύ σκοτάδι.

Τέλειωσαν τα τσιγάρα μου
σ ’αυτή μου την κατάσταση
να μην μπορώ να κοιμηθώ
στον εαυτό μου να εξηγώ
γιατί η απουσία σου
με έκανε ρημάδι.

Εγώ με τα τσιγάρα μου
για σενα ναι μιλάω
πακέτο σφίγγω δυνατά
και μακριά πετάω.

Εγώ με τα τσιγάρα μου
τασάκια θα γεμίσω
μέχρι αυτό που μου κανες
να το κατανοήσω.

Τέλειωσαν τα τσιγάρα μου
και μου ήρθε αναστάτωση
ποιος ψάχνει για περίπτερο
μες το βαθύ σκοτάδι.

Τέλειωσαν τα τσιγάρα μου
σ ’αυτή μου την κατάσταση
να μην μπορώ να κοιμηθώ
στον εαυτό μου να εξηγώ
γιατί η απουσία σου

με έκανε ρημάδι.